Sunday, August 21, 2011

~Cinta Muka Buku~


~~~~~~~ Morning Blogger..pagi2 ahad yg ceria..cerah..cam diri ku juga arini..ntah nape aku bersemangat nk turun kerja arini.hehehhehehe..Video clip lagu di atas tiada mengena cuma aku suka lagu ni,,tgh hit Kat HOT FM...drpd semlm sampai pagi ni brapa kali DJ2 keudarakan lagu beliau,,,aku suka alunan dan susunan lagu nih,,ntah..sweet jer dengor..orgnya pun cute,,so saya share sama2 ngan kengkawan blogger ni gak....~~~~~~~


ape lagi aku nk coretkan ek.hehehehhehe..ntah la nnt aku tuliskan lagi ya,,,,have a blessed sunday u olls..


love,
~sweety VeeBush 7~



No comments:

Post a Comment

Sunday, August 21, 2011

~Cinta Muka Buku~


~~~~~~~ Morning Blogger..pagi2 ahad yg ceria..cerah..cam diri ku juga arini..ntah nape aku bersemangat nk turun kerja arini.hehehhehehe..Video clip lagu di atas tiada mengena cuma aku suka lagu ni,,tgh hit Kat HOT FM...drpd semlm sampai pagi ni brapa kali DJ2 keudarakan lagu beliau,,,aku suka alunan dan susunan lagu nih,,ntah..sweet jer dengor..orgnya pun cute,,so saya share sama2 ngan kengkawan blogger ni gak....~~~~~~~


ape lagi aku nk coretkan ek.hehehehhehe..ntah la nnt aku tuliskan lagi ya,,,,have a blessed sunday u olls..


love,
~sweety VeeBush 7~



No comments:

Post a Comment